منتدى ميشال قزي الرسمي
اهلا وسهلا بك فى منتدى الفنان ميشال قزى نجم الماضى والحاضر والمستقبل
منتدى ميشال قزي الرسمي
اهلا وسهلا بك فى منتدى الفنان ميشال قزى نجم الماضى والحاضر والمستقبل
منتدى ميشال قزي الرسمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ميشال قزي الرسمي

منتـدى ميشــال قــزي الرسمـي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
 رمضـــان كريم &

حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
برنسيس زيزي الميشااوية
ميشاوى متالق
ميشاوى متالق
برنسيس زيزي الميشااوية

انثى

حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل Empty
مُساهمةموضوع: حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل   حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل Icon_minitimeالجمعة أبريل 20, 2012 8:28 pm

اليوم جاية وجايبة معايا موضوع جديد اتمنى يعجبكوا
عيزاكوا تقدموا اهداء وقولوا وعبروا بكلمة /جملة/وردة /رسمة
او امنية لنفسكوا او للغير او اعتراف خطير ولاول مرة
قولوا واهدوا للاب الام الابن/ة
الاخ/ت
الصديق/ة
الحبيب/ة
الزوج/ة
قولوا كلام لميشو /لحد وحشكوا /او حد عايزين تنسوه او تعاتبوه/ لاي حد موجود هنا معانا/او انتو تعرفوه من خارج المنتدى
انا اديتكوا خيارات كتيرة وانتوا اختاروا الي يناسبكوا

عدل سابقا من قبل برنسيس زيزي الميشااوية في الجمعة أبريل 20, 2012 10:44 pm عدل 5 مرات
برنسيس زيزي الميشااوية
ميشاوى متالق
ميشاوى متالق
برنسيس زيزي الميشااوية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل   حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل Icon_minitimeالجمعة أبريل 20, 2012 8:29 pm

بما اني عاملة الموضوع هوضحه اكثر بالرد عليه عشان اتفهموا اكثر وانتوا اختاروا اي حاجة مش ضروري زي مانا عملت

1/بطلب التوفيق من ربنا في دراستي انا دلوقتي ثالتة جامعة تخصص تحاليل ودم وفي نفس الوقت بدورعلى كلية صيدلة ادرس فيها
فبطلب التوفيق من ربنا ان اخلص دراسة الدم وكمان يوفقني في الصيدلة واتخرج من الاثنين
اما بعد ماخلص الجامعة نفسي اتخصص في امراض الدم واحضر الماجستير والدكتوراه واساعد في ان ارسم ابتسامة على وش مريض دي طبعا احلى حاجة في الدنيا

2/غير التوفيق عندي امنية نفسي تتحقق وهي بعد الجامعة نفسي اتجه للاعلام والصحافة ده يعتبر حلم الطفولة وابقى الصحفية الدكتورة

3/اعتراف خطير ولاول مرة/هو اعتراف ولاول مرة بس مش خطير
وهو عن ثنائي اشتهر بحبه الكبير لميشو ودعمهم ليه بكل الامكانيات
سوسن وسارة > سوسو و سيسي
اناكنت بعرفهم بس هما ما بيعرفوش.ازاي؟؟؟
من وقت ستار اكاديمي كنت علطول بتابع قناة الجرس وبحرص اني اقرا الشريط اللي من تحت لغاية ماحفظت اغلب الاسماء فشد انتباهي اسم(سارة وسوسن عشاق ميشو)وعرفت انهم من مصر
واتكرر معايا الاسم كثير
وانا عندي طبع ان بكتب في ورقة امنياتي والحاجات اللي عايزة اعملها واجي بعد فترة اشطب اللي تحقق منها وعملته
فالمهم سجلت اسم سوسن وسارة او الاصح سجلتهم ( سارة وسوسن عشاق ميشو)
وكان عندي امل ان اتعرف عليهم واقابلهم
تقدروا تقولوا حبيتهم من طريقة كتابتهم وحبهم لميشو اللي كان واضح لاي متابع
وبالفعل بعد سنة تقريبا سجلت هنا
وشاءت الصدف اني اتعرف على بنتين اسمهم سوسن وسارة ومن اول ماشفت الاسم افتكرت البنيتن اللي في شات الجرس وبعد فترة عرفت انهم هما نفسهم
ففرحت جدا وانبسطت ان عرفتهم
وبقوا اخواتي واكثر
ولسة عندي امل ان اشوفهم واقابلهم وجها لوجه
وباذن الله هشوفهم
دي حكايتي مع احلى بنتين من ام الدنيا
وتقريبا ده حصل قبل اربع سنين
وربنا يحفظكوا يارب ويخليكوا لكل اللي بيحبكوا

4/اما عن ميشو بتمناله التوفيق في كل حاجة بيعملها
وبتمناله مزيدا من النجاح في اعماله الجاية ومزيدا من التقدم والتألق

5/وبما اني بحب الرسم فكتبت اسم ميشو بالانجلش وزينته على طريقتي ودي الصورة

حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل 16653206

[b]6/بهدي وردة لاعضاء المنتدى والقايمين عليه واللي بيشتغلوا وبيتعبوا بجد عشان بيتنا يكبر كل يوم عن اليوم اللي قبله
دي وردة مني ليكوا

حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل 9On53206

7/لبابا وماما واخواتي وكل صديقاتي بقولهم اني بحبكوا جدا وربنا يخليكوا ليااااا

8/اما عن الحبيب/لسة امبارح كنت بقول لسوسو هروح اكلم حبيبي فالبت راحت قالتلي هو انتي عندك حبيب ههههههه حسستني ان ماينفعش يكون عندي حبيب يعني ردها فجاءني كانت زي المصدومة ارتاحي يا سوسو لا عندي حبيب ولا نيلة وأجلت موضوع الحب لبعد ما اخلص دراستي
3ashekat de7ket micho
المدير العام
المدير العام
3ashekat de7ket micho

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل   حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل Icon_minitimeالسبت أبريل 21, 2012 4:38 pm

اولا انا حابه اشكرك مرتين يازيزى مره عشان الموضوع الجميل جدا ده ومره عشان كلامك الحلو فى حقنا مرسى ليكى اوى واحنا كمان والله مبسوطين اننا تعرفنا عليكى
ثانيا هارد اهو على الاستجواب هههههههههه
1- مفيش لا كلمه ولا جمله ولا حتى كلام الدنيا كله يوضح مدى حبنا لميشو لان ميشو اتعرفنا عليه كفنان وحبيناه كانسان
بس هى كلمه واحده او وعد بمعنى اصح حابه اقوله لميشو بنحبك وهنفضل نحبك طول حياتنا كلها حتى لو شغلتنا الدنيا فى يوم الايام عن دعمك او التواجد معاك بس اكيد مش هنبطل نحبك ابدا ولا حتى هنبطل نكلمك وعقبال يارب ما نكلمك وانت سوبر ستار ونقول احنا بنعرف ميشو من ايام ستاراك
2-عندى امنيتين امنيه ان ربنا يوفقنا فى حياتنا وساره تخلص جامعه بتقدير عالى والامنيه التانيه انى اشوف ميشو سوبر ستار وفنان عالمى
3- احب اقول لكل عيلتى بحبكم اوى وربنا يخليكو لينا وكمان اقول لاصحابى هنا على الفيس بنحبكو اوى اوى اتعرفنا عليكو من خلال شاشه بس بجد بقالكو مكان كبير فى حياتنا مش عايزه اذكر اسماء ربما انسى حد
وكمان بنقول لميشوو بنمووووووووووت فيك يا احلى ستار وبنتمنالك التوفيق وان شاءالله ربنا يشيل من قدامك كل حاجه صعبه وكل حد ممكن يضايقك
https://michel-vip.yoo7.com
heba 3ashkat mesho
مشرفه
heba 3ashkat mesho

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل   حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل Icon_minitimeالأحد أبريل 22, 2012 10:45 pm

اولا الموضوع تحفه اوى يا زيزى جميل اوووووووووووووووى
اهداء هيبئا ليكو ولميشو انا بحبكو اوى اوى اوى اوى
عتاب دا لشخص عزبز عليا اوى واقولو وحشتنى اوى اوى اوى اوى
وكمان لصديقتى ربنا يرحمها بقولها انتى جتيلى فى الحلم وانتى زعلانه منى لو زعلانه عشان مرحتش لمامتك فبقلك لما بروحلها هيا بتتعب وانا بتعب بس رحتلها وربنا يصبرها
وكمان كلمه اخبره بحبكو اوى اوى اوى وياربت اخلص الجامعه بئا وميفرقناش حد ابدا ويخيليى ماما وبابا واخواتى واهلى كلهم
اسيرة عيون ميشو
ميشاوى فعال
ميشاوى فعال
اسيرة عيون ميشو

مُساهمةموضوع: رد: حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل   حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل Icon_minitimeالسبت أبريل 28, 2012 12:14 pm

موضوع حلو بجد يازيزى
اهداء انا لو اقدر اهدى ميشو كل حاجه حلوه فى حياتى كنت اهديته بس باقوله انى باحبه اوى
وباحب كمان كل اصحابى من فانز ميشو
وباتمنى من ربنا انه يرجعلى اخويا من السفر بالسلامه لانه مسافر بقاله مده طويله وهو وحشنى اوى
عتاب باعاتب صاحبتى اللى ضحكت عليا مع انى كنت باحبها اوى
امنيه باتمنى انى اخلص دراستى وان الناس كلها تحبنى وانى اخويا يرجع بالسلامه
وامنيتى لميشو ان ربنا يحبب فيه خلقه دى اكتر حاجه حلوه اكيد ميشو محتاجها وربنا ينجحه ويوفقه يارب
tarouf micho
مشرفه
tarouf micho

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل   حب غرام انتقام عتاب وزعل ويبقى الامل Icon_minitimeالجمعة مايو 11, 2012 4:00 am

ب الاول بدي اشكرك حياتي ارنوبتي

وبدي اصحح لك شي هههههه الاختصاص بيسموه مختبرات طبيه يا جاهله هههههههههه

ان شاء الله تتوفقي في المختبرات والصيدله يا رب

نبلش فيني

شي اتمناه امنياتي كثيره

اتمنى ان الله وماما وبابا يرضو علي واتوفق في دراستي واتوفق في شي ثاني لما يتم الموضوع على خير رح اخبر الكل ان شاء الله

اعتراف اعترف اني قصرت كتيييييييييييييييييير بحق المنتدى والفانز بس نفسيتي تعبانه بس خلاص هلا ارتحت وانحلت كل اموري والله يقدم لي الي فيه الخير والصالح وارجع لكم ترف بس الي عقلت مو الهبله هههههههههه

شي اتمناه لميشو اني اشوفه اشهر من مايكل جاكسن والدنيا كلها هتموت عليه

قولو امين

واتمنى لاخواتي وهم عارفين نفسهم ما في داعي اعددهم ان الله يوفقهم بحياتهم ويرزقهم بلازواج الصالحين ويسعدوهم كل العمر

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سر الهيام لاحلى غرام ميشو وتانو احلى غرام
» قصيدة عتاب
» قصيدة عتاب
» لولا الامل / منقول
» الحب التصديق الثقة الامل