منتدى ميشال قزي الرسمي
اهلا وسهلا بك فى منتدى الفنان ميشال قزى نجم الماضى والحاضر والمستقبل

منتدى ميشال قزي الرسمي

منتـدى ميشــال قــزي الرسمـي
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
 رمضـــان كريم &

شاطر | 
 

 ياحزب اعداء النجاح ....

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
3ashekat de7ket micho
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1686
تاريخ التسجيل : 09/01/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: ياحزب اعداء النجاح ....   الأربعاء يوليو 20, 2011 3:58 pm

كاريزما نجم قادر يخطف الأنظار
وعامل أزمة للكبار والصغار
يا حزب أعداء النجاح ،، ميشال قزى ،،
بحب الناس أكيد هيكمل المشوار
بدأ المغامرة بقلب معرفش ان فيه
...
ناس حقدها بيعمي ضميرها ويشتريه
خلوا المغامرة مؤامرة لسوادهم عليه
لكن مؤامرة ايه.. ده ربنا جبااار
يا حزب أعداء النجاح ،، ميشال قزى
بحب الناس أكيد.. هيكمل المشوار
دخل قلوب الناس خلاص ده أهم شئ
وبخطوة واثقة بيبتدي يرسم طريق
ويدوس على الغدر اللي هيموت بالبطئ
ويعيش نجاحاته بجهد وبإصرار
يا حزب أعداء النجاح ،، ميشال قزى ،،
بحب الناس أكيد.. هيكمل المشوار
نجوميته مع طلته سوا إبتدوا
موهبته مع شخصيته بيأكدوا
في سما الفنون في نجم قرّب موعده
هنقابله مع أعمال.. بتشع بالإبهار
كاريزما نجم قادر يخطف الأنظار
وعامل أزمة للكبار والصغارر ((( فبلاش تشهروهم لو بالشتيمة بقى يا شطّار )
يا حزب أعداء النجاح ،، ميشال قزى ،،
بحب الناس أكيد هيكمل المشوار
..

_________________


غرامك عايش فيا ما حدا بياخد محلو



مات الحكى من صمتها
 حسيت
انا من وقتها
ان الزمان اصبح غريب
وانى ابد مالى حبيب



أحبك حب مامتلو ولا قبلو ولا بعدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://michel-vip.yoo7.com
heba 3ashkat mesho
مشرفه
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1359
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 28
الموقع : ام الدنيا مصر

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الأربعاء يوليو 20, 2011 4:27 pm

بجد الاعداء دول بيحسوسنا فعلا ان ميشو نجك كبير وكايدهم يا كايدهم يا ميشووووووووووو

_________________





اللى عاوز يدخل المنتدى يدخللمعرفه اخبار ميشو الفنيه واللى عاوز الشخصيه ملوش مكان ما بينا وياريت الناس تفهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hardy
ميشاوى مبدع
ميشاوى مبدع
avatar

انثى
عدد المساهمات : 902
تاريخ التسجيل : 04/06/2010
العمر : 24
الموقع : Palestine

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الأربعاء يوليو 20, 2011 5:05 pm

واااااااااااااو عجبني الكلام كتييييييييييييييييير
بس لهدرجة في ناس بتكره ميشو ؟؟
لالا مابتوقع بجوز هن ائلية يعني مابنشافوا اد ماهن صغار بالنسبة اله
ثااااااانكس كتيييييييير ع الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SOSO
مشرفه
avatar

عدد المساهمات : 771
تاريخ التسجيل : 18/02/2010
الموقع : السعــوديهـ

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الأربعاء يوليو 20, 2011 5:49 pm

لو ان ميشو نجم مش ناجح ماكان صار عنده اعداء
ناس كثيره غيرانه من نجاحاته
ومثل ماقلتي بحب الناس اكيد هيكمل المشواااار

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
3ashekat de7ket micho
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1686
تاريخ التسجيل : 09/01/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الأربعاء يوليو 20, 2011 6:04 pm

heba 3ashkat mesho كتب:
بجد الاعداء دول بيحسوسنا فعلا ان ميشو نجك كبير وكايدهم يا كايدهم يا ميشووووووووووو

اكيييد حبيبتى العالم المريضه بتغير من نجااح نجمنا ميشو

_________________


غرامك عايش فيا ما حدا بياخد محلو



مات الحكى من صمتها
 حسيت
انا من وقتها
ان الزمان اصبح غريب
وانى ابد مالى حبيب



أحبك حب مامتلو ولا قبلو ولا بعدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://michel-vip.yoo7.com
3ashekat de7ket micho
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1686
تاريخ التسجيل : 09/01/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الأربعاء يوليو 20, 2011 6:08 pm

Hardy كتب:
واااااااااااااو عجبني الكلام كتييييييييييييييييير
بس لهدرجة في ناس بتكره ميشو ؟؟
لالا مابتوقع بجوز هن ائلية يعني مابنشافوا اد ماهن صغار بالنسبة اله
ثااااااانكس كتيييييييير ع الموضوع

حبيبى نورهان كل مايكبر ميشو ونجاحه يسمع الناس كلها

كل مااعداء النجاح بيكتروا بكل مكان
بس مهما كبروا ماراح يروحوا شى فى العالم اللى بيحبوا ميشو
واحنا بحبنا الكبير لميشو بنحوط عليه من الشياطين دول

_________________


غرامك عايش فيا ما حدا بياخد محلو



مات الحكى من صمتها
 حسيت
انا من وقتها
ان الزمان اصبح غريب
وانى ابد مالى حبيب



أحبك حب مامتلو ولا قبلو ولا بعدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://michel-vip.yoo7.com
3ashekat de7ket micho
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1686
تاريخ التسجيل : 09/01/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الأربعاء يوليو 20, 2011 6:12 pm

SOSO كتب:
لو ان ميشو نجم مش ناجح ماكان صار عنده اعداء
ناس كثيره غيرانه من نجاحاته
ومثل ماقلتي بحب الناس اكيد هيكمل المشواااار

اكييد حبيبى سوسوووو

والمثل بيقول الشجرة المثمره دائما تطرح بالحجاره
بس بحب العالم الكبير وبموهبته الكبيره راح يوصل ويوصلنا معاه
لفوق فى السما ويخلينا دايما فخورين بيه

_________________


غرامك عايش فيا ما حدا بياخد محلو



مات الحكى من صمتها
 حسيت
انا من وقتها
ان الزمان اصبح غريب
وانى ابد مالى حبيب



أحبك حب مامتلو ولا قبلو ولا بعدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://michel-vip.yoo7.com
ملاذ الحب
مشرفه
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1607
تاريخ التسجيل : 18/02/2010
العمر : 21
الموقع : السعودية

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الأربعاء يوليو 20, 2011 8:31 pm

يسلمو حبيبتي الكلام روعة واكيد ميشو رح يكمل المشوار بدعمنا ودعم كل من يحبة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
3ashekat de7ket micho
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1686
تاريخ التسجيل : 09/01/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الخميس يوليو 21, 2011 9:59 am



ملاذ الحب كتب:
يسلمو حبيبتي الكلام روعة واكيد ميشو رح يكمل المشوار بدعمنا ودعم كل من يحبة

اكيييييييد ربى وبموهبته اكيييد

_________________


غرامك عايش فيا ما حدا بياخد محلو



مات الحكى من صمتها
 حسيت
انا من وقتها
ان الزمان اصبح غريب
وانى ابد مالى حبيب



أحبك حب مامتلو ولا قبلو ولا بعدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://michel-vip.yoo7.com
heba 3ashkat mesho
مشرفه
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1359
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 28
الموقع : ام الدنيا مصر

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الخميس يوليو 21, 2011 1:49 pm

الناس الحقيره دى عرفتناان ميشو فعلا نجاحو كبير اوووووووووووووووووووووووووووووووى
وان هما متغاظين منو بسبب انو عندو موهبه جباره وكمان فانز جبار ولا ايه يا ميشو هههههههههههههه

_________________





اللى عاوز يدخل المنتدى يدخللمعرفه اخبار ميشو الفنيه واللى عاوز الشخصيه ملوش مكان ما بينا وياريت الناس تفهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
3ashekat de7ket micho
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
عدد المساهمات : 1686
تاريخ التسجيل : 09/01/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الخميس يوليو 21, 2011 3:51 pm

heba 3ashkat mesho كتب:
الناس الحقيره دى عرفتناان ميشو فعلا نجاحو كبير اوووووووووووووووووووووووووووووووى
وان هما متغاظين منو بسبب انو عندو موهبه جباره وكمان فانز جبار ولا ايه يا ميشو هههههههههههههه

صح ياهبه وميشو مثال للفنان المجتهد والنشيط والموهوب

وان شاءالله ميشو راح يبقى من نجوم الصف الاول وشهرته بتكون عالميه بئذن الله

_________________


غرامك عايش فيا ما حدا بياخد محلو



مات الحكى من صمتها
 حسيت
انا من وقتها
ان الزمان اصبح غريب
وانى ابد مالى حبيب



أحبك حب مامتلو ولا قبلو ولا بعدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://michel-vip.yoo7.com
nood
ميشاوى فعال
ميشاوى فعال
avatar

انثى
عدد المساهمات : 121
تاريخ التسجيل : 06/07/2011
العمر : 22
الموقع : اليمن

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الجمعة يوليو 22, 2011 12:13 pm

الكل مع الفنان المبدع والاخلاق والكاريزما الله معك واحنا معك والاعداء احنا ضدهم اكيد وبنقول ميشو الماضي والحاضر والمستقبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
layal
ميشاوى فعال
ميشاوى فعال
avatar

عدد المساهمات : 217
تاريخ التسجيل : 17/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الجمعة يوليو 22, 2011 5:47 pm

ميشو يوم عن يوم بيثبت انو فعلا نجم بكل المقاييس
ميشو بحب الناس رح يواصل مشواره ويحقق نجاحات كبيره
غصبا عن كل شخص مابيحبلو الخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فوفو
ميشاوى مبدع
ميشاوى مبدع
avatar

انثى
عدد المساهمات : 881
تاريخ التسجيل : 22/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الثلاثاء يوليو 26, 2011 2:11 am

ان شاء الله بيكمل طريقه وبيوصل للنجاح
مرسي كثير على الموضوع الحلوو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسيرة عيون ميشو
ميشاوى فعال
ميشاوى فعال
avatar

عدد المساهمات : 268
تاريخ التسجيل : 24/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: ياحزب اعداء النجاح ....   الثلاثاء يوليو 26, 2011 12:56 pm

يا حزب أعداء النجاح ،، ميشال قزى ،،
بحب الناس أكيد.. هيكمل المشوار

واو حلو جداا الكلام وفعلا ميشو بحب الناس هايكمل المشوار
ربنا يبعد عنه الاعداء والناس الحقوده اللى بتغير من النجاح
الناس اللى عايزين يشهروا نجومهم حتى بالشتيمه لانهم عارفين انو ماحدش بيسمع عنهم حاجه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ياحزب اعداء النجاح ....
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى ميشال قزي الرسمي :: المنتديات الخاصه بالفنان ميشال قزي :: ملتقى محبين الفنان ميـشــال قزى-
انتقل الى: